Nabízíme

Internetové stránky

Na titulní stránce jste si mohli všimnout sloganu "Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Kdo je má a není vidět, jako by je neměl.", který v jedné větě shrnuje nezbytnost mít internetové stránky a potřebu jejich viditelnosti.

Samozřejmě se bavíme o internetových stránkách firem, obchodů, živnostníků, institucí a tak dále. Možná tomu nebudete věřit, ale stále existují subjekty které nemají své internetové stránky přestože podnikají již řadu let. Dobře realizované internetové stránky mohou několikanásobně zvýšit váš obrat, nebo alespoň přilákat nové zákazníky.

Nezapomínáme, že Vaše konkurence na internetu je pouhý jeden klik vzdálená.

Pokud hledáte někoho kdo by realizoval vaše představy nebo navrhl vhodné řešení vaší prezentace, jste tu správně. Poskytujeme kompletní služby při realizaci Vaší prezentace na internetu. Při vytváření internetových stránek upřednostňujeme funkčnost a přehlednost. Sledujeme současné trendy na internetu, stejně jako novinky v oblasti kódování a designu. To je jen několik málo aspektů které je nutné splňovat při vytváření kvalitních internetových stránek.

Další součásti realizace

  • V případě potřeby nalezneme nejvhodnější internetovou adresu a provedeme registraci.
  • Navrhneme vhodný design. Ten dnes rozhoduje téměř v polovině případů zda se k Vám návštěvníci vrátí. Vzhled Vašich stránek také rozhoduje o tom zda návštěvníci nebo potencionální zákaznící najdou co hledali.
  • Samozřejmostí je také nabídka Hostingových služeb.
  • Zajišťujeme následné aktualizace stránek nebo proškolení v jejich administraci.
  • Realizujeme projekty internetové prezentace od nejjednodušších pro osobní potřebu, přes pezentaci živnostníků, středních podniků a malých firem až po nejnáročnější zákazníky vyžadující absolutní kontrolu webové prezentace.

Vytvořením internetových stránek naše práce nekončí. Webové prezentaci je potřeba se věnovat, aktualizovat a rozšiřovat obsah nebo dále rozvíjet. Pokud návštěvníkům Vašich stránek budete poskytovat aktuální informace, rádi se k Vám budou vracet (a vyhledávače to ocení v podobě lepších pozic).

Mini weby

Mini weby jsou postaveny čistě na HTML a PHP, nebo na Wordpressu (pokud požadujete jednoduchou a přehlednou administraci). Při tvorbě mini sites garantujeme výborné on-page SEO faktory. Součástí webů jsou kvalitní texty, aby byl jak pro vyhledávače, tak pro návštěvníky, kvalitní a informačně přínosný. Účel všech mini webů je propagace zboží a služeb firmy tak, aby vznikaly konverze návštěvníků v zákazníky.

Klasickým příkladem může být kterýkoliv web z konkurenčního prostředí, stavební firma, prodej zájezdů, nebo eShop. Dostat takovýto web do prvních pěti výsledků při vyhledávání na Seznamu, Google, Centrum a dalších, je nelehký úkol. Mini weby jsou způsob jak posunout svůj eShop nebo jiný web nahoru ve výsledcích při vyhledávání. Mini web je také z dlouhodobého hlediska nejlevnější řešení. Kvalitně realizovaný mini web je poté zdrojem velice hodnotných relevantních odkazů a v neposlední řadě samozřejmě spokojených návštěvníků, kteří najdou přesně to, co hledali.

Cena mini webu je závislá na mnoha aspektech jeho řešení. Nicméně, ať jde o cenu vyšší nebo nižší, na rozdíl od reklamy, nebo nákupu zpětných odkazů, u mini webů jde vždy o dobrou a trvalou investici která neztrácí na hodnotě (právě naopak). Když si spočítáte, kolik stojí propagace Vašeho webu ročně, v nejednom případě zjistíte, že cena mini webu je poloviční, nebo třetinová a ve výsledku přinese větší konverze.

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Kouzelná zkratka tří slovíček, o kterých nikdo moc neví, ale spousta firem na nich zbohatla. SEO (Search Engine Optimization, optimalizace pro vyhledávače), více se dozvíte na Wikipedii http://cs.wikipedia.org/wiki/Search_Engine_Optimization . My bychom k tomu mohli napsat několik stran, kde budeme popisovat, co to znamená, a nezapomeneme dodat, že na SEO jsme opravdoví odborníci, že přesně to Váš web potřebuje a že bez toho skončíte v propadlišti dějin. Nakonec nezapomeneme dodat, že to bude stát něco navíc.

Nic takového se zde nedočtete, protože nic takového nenabízíme. Ohledně SEO, můžeme říct jen to, že jde o souhrn mnoha faktorů, které dodržujeme při tvorbě jakéhokoliv webu nebo mini webu a na závěr, že Vás to nebude stát ani korunu navíc.

Při tvorbě webu dodržujeme základní SEO praktiky jako jsou:

  • Kvalitní a unikátní obsah.
  • Používání (X)HTML značek (tagů) podle normových předpisů.
  • Používání titulku, nadpisů a popisů (title, h1, alt).
  • Krátká a neměnná URL adresa.
  • Budování zpětných odkazů.
  • Správné používání souboru robots.txt.
  • Používání description, keywords.
  • Atd…

SEO je pro nás samozřejmost, protože bez něj by naše práce byla poloviční.

Zpětné odkazy - Linkbuilding/budování odkazového profilu

Pokud již máte internetové stránky, tak jistě víte, že nezbytnou součástí pro zviditelnění Vaší prezentace a zlepšení pozic při vyhledávání, jsou zpětné odkazy. Pokud to nevíte, tak jste to právě zjistili.

Dříve se hojně používalo slovní spojení zpětné odkazy, dnes častěji narazíte na "budování odkazového profilu". V podstatě jde o totéž, získávání zpětných odkazů, jen podle nových pravidel. Odkazy nejsou na první pohled zřejmé, ale jsou jedním z faktorů které přímo ovlivňují pozice vašich stránek.

Zpětné odkazy jsou jedním z nejdůležitějších kritérií při hodnocení Vašeho webu a jsou také jedním z mnoha prvků, které určují pořadí zobrazování výsledků při hledání slova, nebo slovního spojení na internetu. Nebudeme se zde dlouze rozepisovat o tom jak odkazy budovat a jaký má který odkaz hodnotu. Opět shrneme to nejdůležitější do několika vět.

Počet a kvalita zpětných odkazů je rozhodujícím parametrem pro výpočet „ranků“ (PageRanku, Sranku a dalších) a následného řazení výsledků ve vyhledávačích. Pokud na Váš web odkazuje řada jiných, kvalitních webů, znamená to, že je kvalitní. Zní to možná jednoduše, ale stejně jako vše ostatní při tvorbě webu, i zpětné odkazy mají svá striktní pravidla. Stejně důležité jako počet odkazů je i jejich kvalita a umístnění.

Když bychom měli napsat několik nejdůležitějších faktorů, budou to tyto (pořadí neurčuje jejich důležitost):
  • počet zpětných odkazů, které vedou na Váš web
  • počet odkazů, které vedou z Vašeho webu
  • relevance, nebo-li tématika webů, z kterých odkazy vedou
  • „ranky“ internetových stránek, ze kterých vedou odkazy k Vám
  • tvar zpětného odkazu (z jakého slova odkaz vede), atributy „title“ popřípadě „alt“

Další informace o zpětných odkazech, například jak je nezískávat, se dočtete zde http://www.portiscio.net/jak-neziskavat-zpetne-odkazy

Jak získat zpětné odkazy - linkbuilding

  • Zpětné odkazy můžete získat přirozenou cestou tak, že Vaše internetové stránky budou natolik zajímavé, že na něj budou odkazovat jiné weby.
  • Promo články, které lze zveřejňovat na blogu různých pisálků, nebo na internetových stránkách přímo k tomuto účelu vytvořených. Vybírejte ale jen ta, které mají nějaké hodnocení a jejich obsah je originální (například promo články na téma cestování lze vkládat na web http://www.promotravel.cz/
  • Výše uvedené články dnes nahrazuje takzvaný Guestbloging, výměna publikování článku za ponechání odkazu v něm.
  • Účastí v různých diskuzích, diskusních fórech, konferencích, atd. Je sice známo, že odkazy z těchto míst jsou s atributem „nofolow“ nicméně minimálně Google jim určitou váhu přikládá. S touto metodou opatrně, pokud to přeženete, účinek bude opačný.
  • Registrace do katalogů už nefungují jako dříve, nicméně alespoň do několika firemních svůj web určitě přidat můžete.

Nedoporučujeme

  • Nedoporučujeme budování odkazů hromadně, například zakoupením služeb jako "1000 Wiki odkazů za sto korun".
  • Výměnou odkazů do patiček, v poslední době ne příliš oblíbená technika pro vyhledávače.
  • Registrace do katalogů. Na internetu je přehršel webů, které fungují podobně jako Seznam, tedy jako rozcestník který Vám poradí kudy se vydat při hledání na internetu. Registrací do takového katalogu se dříve získával zpětný odkaz. Dnes i když se registrujete do stovek takových katalogů, nemá to vliv na pozice. Může se stát že web zaregistrujete do katalogu který Google špatně vyhodnotil a toto špatné hodnocení pak částečně předá i Vám.
  • Po několika úpravách algoritmu u Seznamu a u Google (zde se změnám algoritmu začalo říkat Google ZOO, protože změny dostali názvy jako Penguin, Panda, atd.), se snížila hodnota Sitewide odkazů, je tedy přínosnější a přirozenější, pokud Váš odkazový profil, bude obsahovat poměrově méně takových odkazů v porovnání s ostatními.

Další informace o linkbuildingu se dočtete například zde http://www.podstavec.cz/co-je-linkbuilding-a-kdo-je-linkbuilder/

Tvorba obsahu a ilustrace

Copywriting - psaní textů pro web

Internetové stránky zaujmou běžného návštěvníka v první řadě designem. Na druhém místě pak jejich obsahem. Co se vyhledávačů a jejich robotů týče, u nich je text na místě prvním.

Vytvořit kvalitní (originální a informačně hodnotný) obsah internetových stránek rozhodně není snadné. Nestačí jen popsat službu nebo nabízené produkty. Na internetu má vše má svá pravidla a texty pro web nejsou výjimkou.

Textu v tištěné podobě jsme schopni přečíst stovky stránek. Na internetu platí, že čím kratší a výstižnější text, tím máte větší šanci udržet si návštěvníka a ve finále jej proměnit v zákazníka.

Profesionální texty také spadají do SEO technik (SEO Copywriting). Text by měl v určitém poměru k délce, obsahovat klíčová slova, na která je web nebo daný text cílen. Copywriting má řadu dalších pravidel kterými vás teď nebudeme zatěžovat. Pro vás je důležité, že tuto službu nabízíme a vy si ji můžete objednat. Součástí tvorby internetových stránek je samozřejmě i obsah, který je „SEO Friendli“ a splňuje požadavky kvalitního zpracování.

Copywriting platí i pro psaní takzvaných „promo článků“, nebo „Guestbloging“. Jde o text, který má někde propagovat vaše internetové stránky, produkt nebo vámi nabízené služby. Z tohoto textu vede zpravidla jeden až tři zpětné odkazy na váš web (tím získáváte lepší a stabilnější pozice ve výsledcích vyhledávání). Kromě zpětných odkazů se také dostáváte do podvědomí čtenářů. PR články (PíÁr články), jak se jim zkráceně říká, jsou další ze SEO praktik. PR články/Guestbloging, vhodné zejména pro internetové stránky, které jsou v konkurenčně obsazeném odvětví.

Zde najdete více informací na téma Copywriting.

Přečtěte si také článek Jak psát SEO texty.

 

Fotky a ilustrace

Součástí každého webu jsou obrázky, v převážné většině zastoupeny fotografií. Při tvorbě webu jsou fotografie nedílnou součástí obsahu. Ať už se jedná o internetovou prezentaci penzionu, výroby ponožek, nebo v neposlední řadě eshopu, pro každé webové stránky platí, že fotky prodávají. Dobře nafocený interiér, precizně zvládnutá firemní identita, nebo kvalitně nafocený produkt v obchodě, ocení nejeden potencionální zákazník. Ve výsledku se to kladně projeví na vašich tržbách.

Nejednou se nám stalo, že jsme při tvorbě webu čekali na dodání fotografií od zadavatele, který pro změnu čekal na dodání ze strany fotografa, nebo reklamní agentury. Nakonec se stávalo i to, že nafocený produkt, nebo ilustrační obrázky byli nafoceny tak, že nezapadali do designu prezentace. Pro kvalitní prezentaci na fotografiích nestačí pouze disponovat drahým fotoaparátem. Je potřeba ovládat například techniky svícení, znát pravidla kompozice, dokonale ovládat nejen fotoaparát samotný, ale také řadu programů které slouží k postprodukci nafocených snímků.

Výše uvedené zkušenosti nás vedli k tomu, že jsme náš tým externě rozšířili o profesionální fotografy. Možná vás napadá proč to množné číslo. Fotografie, stejně jako internetové stránky, má řadu zaměření. Dobrý fotograf produktů, nemusí zvládat focení firemních portrétů, sportovní fotograf nemusí zvládat focení interiérů, atd. Každé zaměření vyžaduje určité znalosti, proto vybíráme fotografa podle oboru fotografie.

Nezapomeňte, že kvalitní fotografie prodává.

Pokud budete mít zájem, můžeme vám nabídnou služby i v tomto směru. Garantujeme profesionální zpracování fotografií, které následně můžete použít na reklamní kampaně, letáky a další propagaci.

Virální marketing

Jak Google tak i Seznam berou v potaz takzvaný Social Rank. To znamená, že Vaši aktivitu na sociálních sítích nějak vyhodnotí a zahrne do celkového hodnocení které má pak vliv na pozice při vyhledávání.

Pokud ještě nemáte profil na Facebooku, G+, Twitter, LinkedIN a dalších, nabízíme nejen jeho vytvoření, ale hlavně jeho správu. Pravidelné přidávání obsahu, vytváření zajímavých kampaní, soutěže, atd.

Nabízíme také získávání fanoušků, ať už dlouhodobě (postupný nárůst jejich počtu), nebo jednorázově (během jednoho dne několik desítek)(umíme i stovky, to ale nedoporučujeme protože pro vyhledávače to není přirozené).

Administrace stránek

Nemáte čas starat se o svůj web? Nechejte to na nás. Nabízíme vytváření a pravidelné přidávání obsahu, jeho sdílení na sociálních sítích a další.

Neváhejte nás oslovit s konkrétní poptávkou.

Grafika - loga, bannery, tiskové materiály.

Sem spadá vše co týká vizuální propagace. Výroba loga, reklamní bannery (internetové, do tiskovin, exteriérové ...), výroba tiskovin jako jsou brožury, letáky, vizitky a další. Ukázka prací ...